Britney Spears I Wanna Go Çeviri - Mp3 İndir

Britney Spears I Wanna Go,Britney Spears I Wanna Go Dinle,Britney Spears I Wanna Go Çeviri,Britney Spears I Wanna Go Mp3 İndir,Britney Spears I Wanna Go Bedava Dinle,Britney Spears I Wanna Go 2011 Dinle,Britney Spears I Wanna Go Video Klip İzle,Britney Spears I Wanna Go Facebook,Britney Spears I Wanna Go Şarkı Sözleri,Britney Spears I Wanna Go Sözü


Britney Spears I Wanna Go Çeviri Türkçe Çevirisi

Lately I've been stuck imaginin'
Son zamanlarda hayallere kapıldım
What I wanna do and what I really think
Gerçekten düşündüğümü yapabilirmiyim merak ediyorum

Time to blow out
Zaman akıyor
Be a little inappropriate
Biraz uygunsuz ol
'Cause I know that everybody's thinkin' it
Çünkü herkesin bunu düşündüğünü biliyorum
When the lights out
Işıklar kapandığında

Shame on me
Utanmam gerek
To need release
Serbest kalmaya ihtiyaç duyduğumdam
Uncontrollably
Kontrolsüzce

I-I-I wanna go-o-o
Gitmek istiyorum
All the way-ay-ay
Bütün yolu
Takin' out my freak tonight
Bu gece taşkınlığımı serbest bırakıyorum

I-I-I wanna sho-o-ow
Göstermek istiyorum
All the day-ay ay
Bütün gün
I got runnin' through my mind
Aklımın içinde gezinip duruyorum
Woah

Lately, people got me all tied up
Son zamanlarda insanlar bana bağlandılar
There's a countdown waiting for me to erupt
Burada patlamamı bekleyen bir geri sayım var.
Time to blow out
Zaman akıyor
I've been told who I should do it with
Bunu kiminle yapmam gerektiği söylendi bana
Keep both my hands above the blanket
Örtünün üzerinde iki elimide tutuyorsun
When the lights out
Işıklar kapandığında

This entry was posted in , , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli