Arsız Bela Rabbimden Af Dile Sözleri


Tehlikeli Rapci - Arsız Bela - Efecan Rabbimden Af Dile Şarkı Sözü

[Arsız Bela]

Hüzünlü Geceler Yine Başlıyor

yeter lan artık kalbim atıyo

biricik sevgilim beni terk ediyor

kaderim beni yüzümede gülmüyor
herteldenizle.blogspot.com
anladım abisi sevmemiş beni

yalanmış onun aşkı sevgisi

istemiştim mutlu bir yuva

güzel günleri haram etti bana

dayanmak zor böyle bir acıya

sen anlamazsın sus konuşma

verdiğin sözün bana acı veriyor

ellere gittin o zoruma gidiyo

bir gece vakti oturdum ağladım

ben senin aşkına inadım taştım

bir kül misali kolumdan koptum

bir daha açmam artık soldum

yalan değil lan bende sevdim

istese canımı inan verirdim

ama değmezmiş bir damla gözyaşı


yeter lan artık taştı sabır taşı

son satırlarım dinle vefasız

sevmiştim seni inan yalansız

gözümden kan aksada hergün
herteldenizle.blogspot.com
artık ben seni toprağa gömdüm

[Tehlikeli Rapçı]


bak yanımda korkular var sormayın neden

bir kaçışta ofla gitme ölürdüm aniden

sende biliyon aşkımı konuşma koftiden

bitti gitti canımı yıktı lan sevdin mi harbiden

varmı böyle kaçıp gitmek oldumu hiç söyle lan

eyvallah güzelim bende unuturum hoşçakal

sendin pişman olurdun ama arsız bu kader ahh

çekiş seninde kalacak akan bu kan bulacak


biliyorum sende birgün özleyecen sevgilim

yollarımda beklesende dönme bakarım el gibi

sus konuşma sus suçlusun yanımda kalmadın
herteldenizle.blogspot.com
bitti gitti uyan şimdi gerçeğinle yüzleş haydi

canımı yaktı tamam dedim unuturum bitanem dedim

o beni sevmesede onu sevdi

ama şimdi öyle bir hata yaptıki güzelim

o piçin koynuna girdin seni tebrik ederim


[Efecan]


her gittiğim ortamlarda dedikodu çok bayat

extasy biradı lan bunlar mı lan hayat

bizde aşk acısı var tadmayan ne anlar

gülüp geçer her zaman ana kuzusu çocuklar

dostlarımdan hiçbir zaman fayda gelmedi bana

en kötü günümde benim düşman baş ucumda

sadece o yanımdaydı icraat uğruna

yardıma koşan tek insan beni büyüten anam

sarmaşıklardayım bugün iyi dinleyin beni

hey dost dediklerim beni terk eden sevgili
herteldenizle.blogspot.com
hani ne yaptınız bana benliyimi çaldınız

henüz genç yaşımda siz mezarımı kazdınız

duygusalım bu gece ağlıyorum ben işte

size kısa bir ders olsun yazdığım bu bestem

saat dört sıfır yedi yaşlar düştü gözümden

hakettim mi söyleyin boynuzlanmayı sizden

şimdi gelelim sevgili yaptığın hatalara

benim hakkımı boşver sığın allah affına

diz çök lan haydi alın koy secdeye

af dile af dile rabbimden af dile

yüzünü çevir yüzüme bakma haydi defol sende git

yapacağın tek birşey var lan bak bu kadar basit

küfür etmedim bak bu defa hakkını helal et
herteldenizle.blogspot.com
haydi gülüm güle güle kal allaha emanet ...  2000 + 11

Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli