13 Ocak Adını Feriha Koydum 43. bölüm fragmanı Tüyoları



Adını Feriha Koydum 43. bölüm Tüyolar:

Halil Emire İgneyi Batırdıktan Sonra , Emir Heryeri Karanlık Görüyormuş , Daha Sonra Bayılıyormuş.

Halil Emiri Feriha'nın Yanına Koyucakmış.
Emir Uyandıgında Halil Emire İşkence Yapıcakmış.
Feriha Ellerini Çözüp Halilin Kafasına Vurucakmış , Emiri Ellerini Çözücekmiş.
Daha Sonra Evin Sahiplerinide Kurtarıp Emir Halili Dövücekmiş,13 Ocak Adını Feriha Koydum 43. bölüm fragmanı Tüyoları

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

2 Responses to 13 Ocak Adını Feriha Koydum 43. bölüm fragmanı Tüyoları

  1. Yaaa Fragmanı yok mu??

    YanıtlaSil
  2. Ayyy gerçekten böylemi pek sanmıyorum çünkü halil ferihanın yanına emiri koyarmiki ama inşallah böyle olur lütfen kesinmi söyleyin lütfennnn...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli