Vedat Kazaz Olmuyor Sensiz Olmuyor Şarkı Sözü



Olmuyor sensiz olmuyor
Gözlerimden yaşlar dinmiyor
Yanıyor yüreğim yanıyor
Kalbim acıyor kalbim acıyor
Ben seni deli gibi severken yarim
Sonunuda bilemedim beni heder ettin
Çağırmasanda sen ben yine geldim
Seni ben sevdim sana yemin ederim
Gözlerim ağlar bedenim sızlar
Sen yoksun ya kalbim onar
Yazsada kalbim yine sana ağlar
Aşkımı bilemezsin ki sen yar
Biraz sana deli bağlanmışsın
Gecem gündüzüm ayırt edemezsen
Ben seni kalbimden atamazken
Sen gittin elleri seçtin
Deli gibi ben sana bağlandım
Sen benim aşkım sen benim herşeyim
Son nefesimde bak ben severim
Sen iste benden ömrü veririm
Son sözlerime geldim bende
Yine sana yazdım ben bu bestede
Sen beni hiç ve hiç sevmesende
Ben seni ölümüne sevdim aşkım
Olmuyor aşkım olmuyor
Gözlerimde yaşlar dinmiyor
Yanıyor yüreğim yanıyor
Kalbim acıyor, kalbim acıyor
Dur gitme demiştim yarim
Sen beni bile bile satıpda gittin
Aşkımı sevgimi ömrümü verdim
Sonunda gittin beni mahvettin
Durdurabilemedin bendeki sözler
Gitmedi benden hayalin dön gel
Evet gitmedi benden
Hayalin dön gel
Deli gibi sevdim çektin gittin
Değer miydi, değer miydi sevgilim
Ama ben şunu biliyorum
Mutluluk uzak durur o yara
Yüzün, yüzün hiç gülmez
Yalnız kalırsın sonsuza
Hep hep acı çekersin hemde ağlarsın
Aşk ve sevgiden sonrada bıkarsın
Sonrada bıkarsın sevgilim
Sonrada bıkarsın sevgilim
Aşk acısı yüreğimde saklı
Sana olan aşkım beni benden aldı sevgilim
Sana olan aşkım beni benden aldı, beni benden aldı

Vedat Kazaz Olmuyor Sensiz Olmuyor Şarkı Sözü

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli