Evanescence Going Under Türkçe Çeviri Dinle Mp3

evanescence going under dinle,evanescence going under şarkısını dinle,evanescence going under çeviri dinle,evanescence going under çevirisi dinle,evanescence going under türkçe çeviri dinle,evanescence going under 2011 dinle,şarkıları dinle,full albümü dinle,2012 dinle,evanescence going under indir,evanescence going under mp3 dinle,indir,bedava dinle,evanescence going under,





Going Under - Evanescence Türkçe Çevirisi 




Now I will tell you what Ive done for you

Şimdi sana senin için ne yaptığımı anlatacağım

50 thousand tears Ive cried

50 bin gözyaşı döktüm

Screaming deceiving and bleeding for you

Senin için bağırarak aldatarak ve kanayarak

And you still wont hear me

Ve sen hala beni duymuyorsun

Going under

Dibe iniyorum

Dont want your hand this time Ill save myself

Bu kez ellerini istemiyorum, kendi kendimi kurtaracağım

Maybe Ill wake up for once

Belki bir kez uyanacağım

Not tormented daily defeated by you

Senin tarafından acı çektirilmemiş ve her gün yenilmemiş olarak

Just when I thought Id reached the bottom

Tam dibe varmış olduğumu düşündüğüm sırada

I dive again

Yine dalıyorum

Nakarat :

[ Im going under(going under)

Dibe iniyorum(dibe iniyorum)

Drowning in you(drowning in you)

Sende boğuluyorum(sende boğuluyorum)

Im falling forever(falling forever)

Sonsuza dek düşüyorum(sonsuza dek düşüyorum)

Ive got to break through

Harekete geçmeliyim

Im going under

Dibe iniyorum ]

Blurring and stirring the truth and the lies

Bulandırıyor ve karıştırıyorum doğruyu ve yalanı

So I dont know whats real

Bu yüzden neyin gerçek olduğunu bilmiyorum

So I dont know whats real and whats not x2

Bu yüzden neyin gerçek neyin gerçek olmadığını bilmiyorum

Always confusing the thoughts in my head

Kafamdaki düşünceleri her zaman karıştırıyorum

So I cant trust myself anymore

Bu yüzden artık kendime güvenemiyorum

I dive again

Yine dalıyorum

Nakarat

So go on and scream

Devam et ve bağır

Scream at me so far away

Bağır bana çok uzaklardan

I wont be broken again

Tekrar kırılmayacağım

Ive got to breathe I cant keep going under

Nefes almalıyım dibe inmeye devam edemem

I dive again

Yine dalıyorum

This entry was posted in , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli