Kal Dedim Kalmadın Benimle Bu Gece Dinle

kal dedim kalmadın benimle bu gece dinle,kal dedim kalmadın benimle bu gece,kal dedim kalmadın benimle dinle,zehra kal dedim kalmadın,kal dedim kalmadın benimle,kal dedim kalmadın benimle dinle,kal dedim kalmadın,kal dedim kalmadın dinle,zehra kal dedim dinle,zehra kal dedim,

Arka Sırdakiler Zehra - Kal Dedim Şarkı Sözü

Doldu Gözlerim Sevişimi Özledim
Gel Artık Nefes Alsın Tenim
Bıraktığın Eşyalar Unutuğun Hayat
Tüm Yalnızlığıyla Benim..
Gel Demeni, O Masum içten
Bakışlarını Özledim tutelimi
Kal Dedim Kalmadın Benimle
Bu Gece Git Dedin Artık Beni Sevme
Sar Dedim Sarmadın Yine Ooo
Unut Dedin Artık Beni Düşünme..

 

This entry was posted in , , . Bookmark the permalink.

One Response to Kal Dedim Kalmadın Benimle Bu Gece Dinle

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli