Alex Gaudino Feat. Christal Waters Destination Calabria Türkçe Çeviri

I left my job, my car, and my home,işimi, arabamı ve evimi terk ettimI'm leavin for a destination I still don't know,Hala bilmediğim bir hedef için gidiyorum,somewhere nobody must have beautys at allHiç kimsenin güzelliklerinin olmak zorunda olamadığı bir yereand if you like us you can follow me so let's go,ve bizi seversen bizi takip edebilirsin, öyleyse hadi gidelimfollow mebeni izleand let's gove hadi gidelimto the place where we belong and leave our troubles atait olduğumuz yere ve sıkıntılarımızı evde bıraktığımızhome,yere,come with me,benimle gel,we can go to a paradise of love and joy a...aşk ve eğlencenin bir cennetine gidebiliriz..destination unknownbilinmeyen bir yereNow I won't feel thoses heavy shoulders no moremy life got better now I finally enjoyhayatım şimdi daha iyi, sonunda tadını çıkardımyes all the people wanna come hereevet tüm insanlar buraya gelmek istiyorand so come on and join us you can do thatve öyleyse gelin be bize katılın, bunu yapabilirsiniznow let's gohadi gidelimfollow mebeni izleyinand let's gove hadi gidelimto the place where we belong and leave our troubles atait olduğumuz yere ve sıkıntılarımızı evde bıraktığımızhome,yere,come with me,benimle gel,we can go to a paradise of love and joy a...aşk ve eğlencenin bir cennetine gidebiliriz..destination unknownbilinmeyen bir yereNa na na na na...We left the city, the pollution, the crowd,Şehri terk ettik, kirliliği, kalabalığıthe air is clear here ocean's blue I love that sound.burada hava temiz, okyanus masmavi bu sesi seviyorumWe're happy on this destination we foundBulduğumuz bu yerde mutluyuzand if you want us you can follow me.ve istersen beni takip edebilirsinfollow mebeni izleyinand let's gove hadi gidelimto the place where we belong and leave our troubles atait olduğumuz yere ve sıkıntılarımızı evde bıraktığımızhome,yere,come with me,benimle gel,we can go to a paradise of love and joy a...aşk ve eğlencenin bir cennetine gidebiliriz..destination unknownbilinmeyen bir yereNa na na na na...

Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli