Sevcan Dalkıran Giden Gitmiştir Türkçe Çeviri Sözleri

Sevcan Dalkıran Giden Gitmiştir Türkçe Çeviri Sözleri

Yar dur gitme 

Yar beni terketme 
Ayrılık fayda etmez 
İnan benden çok sen üzülecen 

Bu gönül sensiz yaşadı 

Yaşamaya devam edecek 
Beni yıpratma amacın 
İnan boşa geçecek 

Bu gönül sana bir şey diyecek 
Ahhhhhhhhhhhhhhhhh 

Giden gitmiştir. benim için 
Gitiği gün bitmiştir 
Ben gideni değil canım 
Giden beni kayıp etmiştir.(2*)



Sevcan Dalkıran Giden Gitmiştir Sözleri,Sevcan Dalkıran Giden Gitmiştir ÇEviri,Sevcan Dalkıran Giden Gitmiştir Türkçe Çeviri,Sevcan Dalkıran Giden Gitmiştir Şarkı Sözü,Sevcan Dalkıran Giden Gitmiştir İndir,Sevcan Dalkıran Giden Gitmiştir Boxca Mp3 İndir,Sevcan Dalkıran Giden Gitmiştir Dinle,

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli