Ameno Dinle | Era Ameno Orjinal Video klip İzle

ameno dinle,ameno şarkısını dinle,ameno müzik dinle,ameno klip izle,ameno yeni dinle,ameno süper dinle,ameno era dinle,ameno era şarkısını dinle,era ameno  müziğini dinle,ameno mp3 dinle,ameno  indir,ameno full hd orjinal izle,ameno türkçe şarkı sözü, 


Türkçe Çevirisi

Dori me interimo adapare dori me
Beni içine (içeri) al, özümse beni
Ameno ameno lantire lantiremo dori me
Saklananı ifşa et(ortaya çıkar,açıkla), al beni
Ameno omenare imperavi ameno
Göster(anlat) anlaşılamayan işaretleri, açıkla
Dimere dimere mantiro mantiremo ameno
Bana savaşı anlat, şehit ruhları (martyr *) gibi, açıkla
Omenare imperavi emulari ameno
Anlaşamayan işaretlere benze(özümse,öykün),açıkla
Omenare imperavi emulari ameno
Anlaşamayan işaretlere benze(özümse,öykün),açıkla
Ameno ameno dore ameno dori me ameno dori me
Açıkla, açıkla sessizliği, açıkla; al beni, açıkla; al beni
Ameno dom dori me reo ameno dori me ameno dori me dori me am
Açıkla asker,al beni uzaklara; açıkla, al beni;açıkla şimdi al beni



This entry was posted in , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli