Tövbeler Tövbesi Seve Seve Ölürüm Senin İçin Dinle - Jehan Barbur Dinle

Jehan Barbur seve seve ölürüm senin için dinle,tövbeler tövbesi son bölümdeki şarkıları dinle,tövbeler tövbesi yeni dinle,en son şarkılarını dinle,yeni dinlesene,izlesene tövbeler tövbesi,tövbeler tövbesi seve seve ölürüm senin için yine yine tek bir bakışın için dinle,tövbeler tövbesi bitiş şarkısı,tövbeler tövbesinde pelinin şarkısını dinle,mahirde çalan şarkıyı dinle,yeni dinle,pelin ve mahirin şarkısını dinle, 


Jehan Barbur Seve Seve Ölürüm Senin İçin Şarkı Sözü

seve seve ölürüm senin için
yine yine tek bir bakışın için
hadi hadi bak bana
cesaretin varsa aşka..

seni ilk gördüğüm günü hatırladım
kandırdı beni birden tek bir bakışın
senindi tüm aşkım senindi hayatım
kalbimi kırıp bıraktın..

seve seve ölürüm senin için
yine yine tek bir bakışın için
hadi hadi bak bana
cesaretin varsa aşka..

bile bile ölürüm senin için
seve seve bir daha aşkın için
hadi hadi koş bana
yarınlarımıza..

Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli