Göksel Tövbeler Tövbesi Dinle | Son Bölüm Müziği Dinle

tövbeler tövbesi göksel,tövbeler tövbesi göksel dinle,tövbeler tövbesi göksel şarkısı,tövbeler tövbesi göksel içime sığmıyor dinle,tövbeler tövbesi son bölüm şarkısını dinle seni bana vermediler,tövbeler tövbesi göksel dinlesene,tövbeler tövbesi göksel youtube,tövbeler tövbesi göksel izlesene,tövbeler tövbesi göksel mp3 dinle,göksel tövbeler tövbesi,göksel tövbeler tövbesi dinle,göksel tövbeler tövbesi müziğini dinle,göksel tövbeler tövbesi yeni dinle,en son dinle,



Göksel – İçime Sinmiyor Şarkı Sözü

Her sabah güneş doğarken
Yeni bir güne başlarken
Nezamanki güzel bir şey görürüm
Sensiz içime sinmiyor

Gözlerim arıyor seni
Benim çocuk sevgilimi
Bir ateşki yüreğimi aah aah.
Alev alev yakıyor

Seni bana vermediler
Seni bana vermediler
Mutlu olsunlar diyorum
Elbet onlarda severler

Bazen bir çiçek açarken
Bazen bir çocuk gülerken
Nezamanki içim taşar sevinçten
Sensiz içime sinmiyor

Dönüpte baktığım zaman
Hatıralar ağlaşıyor
Bir yara ki her yanımı aah aah
İnce ince sızlatıyor

Seni bana vermediler
Seni bana vermediler
Mutlu olsunlar diyorum
Elbet onlarda severler

Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli