Beyaz Show Rafet El Roman Tükendiğinde Dinle Video İzle 20 Mayıs

beyaz show rafet el roman tükendiğinde,beyaz show rafet el roman tükendiğinde dinle,canlı performans,izlesene,youtube,beyaz show rafet el roman dinle tükendiğinde ,beyaz show rafet el roman tükendiğinde şarkısını dinle,içimde zehir zıkkım bir keder var dinle,beyaz show rafet el roman tükendiğinde dinle izle 20 mayıs cuma tükendiğinde ,beyaz show 20 mayıs cuma izle dinle,şarkıları dinle tükendiğinde ,




Rafet El Roman Tükendiğince Şarkı Sözü


İçimde Zehir Zıkkım Bir Keder Var
Hiç Bilmediğim Farklı Duygular
Dünya Yıkılmış Altındayım Sanki
Sevdik Unuttuk Sevinçten Eser Yok
Ağrıma Gitti Çekip Gidişi
Çöktü içime Ayrılık Taş Gibi
Bir Anda Bitti Düşler Yeminler
Yalanmıydı Ah Sözler Öpüşler
Takside Gidiyorum Argın ve Yorgun
Şimdi Her Köşeme Yalnızlık Yokluğun
Radyo da Arabesk Bir Şarkı Çalıyor
Seni Beni Aşkı Sanki Anlatıyor
Bir Rüzgar Esiyor Yüzümden Kalbime
Ben Nerdeyim Ahhh Sen Nerelerde
Boşluktayım Herşet Tükendiğince
Kalmadı inancım insana Sevgiye
Ağrıma Gitti Çekip Gidişi
Çöktü içime Ayrılık Taş Gibi
Bir Anda Bitti Düşler Yeminler
Yalanmıydı Ah Sözler Öpüşler
Takside Gidiyorum Argın ve Yorgun
Şimdi Her Köşeme Yalnızlık Yokluğun
Radyoda Arabesk Bir Şarkı Çalıyor
Seni Beni Aşkı Sanki Anlatıyor
Bir Rüzgar Esiyor Yüzümden Kalbime
Ben Nerdeyim Ahhh Sen Nerelerde
Boşluktayım Herşey Tükendiğince
Kalmadı inancım insana Sevgiye
Takside Gidiyorum Argın ve Yorgun
Şimdi Her Köşeme Yalnızlık Yokluğun
Radyoda Arabesk Bir Şarkı Çalıyor
Seni Beni Aşkı Seni Anlatıyor
Bir Rüzgar Esiyor Yüzümden Kalbime
Ben Nerdeyim Ahh Sen Nerelerde
Boşluktayım Herşey Tükendiğince
Kalmadı inancım insana Sevgiye…

Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli