Bruno Mars Billionaire Çeviri Dinle - Türkçe Çevirisi Sözleri

bruno mars billionaire,bruno mars billionaire çeviri,bruno mars billionaire çeviri dinle,bruno mars billionaire çevirisi,bruno mars billionaire türkçe çevirisi dinle,billionaire çeviir dinle,billionaire türkçe çeviri dinle,şarkı sözleri,bruno mars billionaire lyrics,bruno mars billionaire sözleri,






Bruno Mars Billionarie Türkçe Sözleri

[Bruno Mars] I wanna be a billionaire so fucking bad Milyoner olmayı acaip çok istiyorum Buy all of the thi
ngs I never had Hiç sahip olmadığım şeyleri almayı Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine Forbes de
rgisinin kapağında olmayı istiyorum Smiling next to Oprah and the Queen Oprah'ın ve kraliçenin yanında gülüm
semeyi [Chorus] Oh every time I close my eyes Her gözümü kapadığımda I see my name in shining lights İsm
imi parlak ışıklar içinde görüyorum A different city every night oh Her gece farklı bir şehir I swear the w
orld better prepare Yemin ederim ki dünya hazırlansa iyi olur For when I'm a billionaire Milyarder olacağım
güne. [Travis "Travie" McCoy] Yeah I would have a show like Oprah I would be the host of Evet Oprah gibi,
ev sahipliğini yaptığım bir şovum olabilirdi Everyday christmas give Travie a wish list Noel her gül, Trav
ie'ye bir dilek listesi ver I'd probably pull an Angelina and Brad Pitt Muhtemelen Angelina ve Brad Pitt'i
taklit edebilirdim And adopt a bunch of babies that ain't never had sh-t Ve hiçbir şeye sahip olmamış bir de
met bebek evlat edinirdim Give away a few Mercedes like here lady have this "Buyrun bayan,bunu alın" dercesi
ne birkaç Mercedes bağışlardım And last but not least grant somebody their last wish Ve son fakat aynı derec
e önemli, bazılarının son dileklerini yerine getirirdim Its been a couple months since I've single so Bekar
kalalı birkaç ay oluyor bu yüzden You can call me Travie Claus minus the Ho Ho Beni Treavie Baba yani Nega
tif Ho Ho olarak anabilirsiniz Get it, I'd probably visit where Katrina hit Anla , Katrina'nın vurduğu yerl
eri ziyaret edebilirdim And damn sure do a lot more than FEMA did Ve eminim ki federal acil durum yönetim da
iresinin yaptığından daha fazla şey yapabilirdim Yeah can't forget about me stupid Evet beni unutamazsın apt
al, Everywhere I go Imma have my own theme music Nereye gidersem kendi tema müziğim olacak. [Chorus] Oh
every time I close my eyes Her gözümü kapadığımda I see my name in shining lights İsmimi parlak ışıklar içi
nde görüyorum A different city every night oh Her gece farklı bir şehir I swear the world better prepare Y
emin ederim ki dünya hazırlansa iyi olur For when I'm a billionaire Milyarder olacağım güne. Oh oooh oh ooo
h for when I'm a Billionaire Milyarder olacağım güne Oh oooh oh oooh for when I'm a Billionaire Milyarder o
lacağım güne [Travis "Travie" McCoy] I'll be playing basketball with the President Başkanla basketbol oynu
yor olacağım Dunking on his delegates Temsilcilerine smaç basacağım Then I'll compliment him on his politic
al etiquette Sonra da ona, onun politik ahlak çerçevesi içinde iltifat edeceğim Toss a couple milli in the a
ir just for the heck of it Birkaç milimetre havaya fırlatacağım, aşırı olsun diye But keep the fives, twenty
s, tens, and bens completely separate Ama beşlikleri, yirmilikleri,onlukları ve malları sakla tamamen ayır
And yeah I'll be in a whole new tax bracket Ve evet tüm yeni vergi dilimi içinde olacağım We in recession b
ut let me take a crack at it Ekonomik düşüşteyiz ama buna çözüm bulmama izin ver I'll probably take whatever
s left and just split it up Muhtemelen umursamadıklarımı paylaştıracağım So everybody that I love can have a
couple bucks Böylece sevdiğim herkes birkaç dolar alabilecek And not a single tummy around me would know wh
at hungry was Ve çevremdeki hiçbir karın açlığı bilmeyecek Eating good sleeping soundly Güzelce yiyecekler
ve mışıl mışıl uyuyacaklar I know we all have a similar dream Biliyorum ki hepimiz benzer bir hayale sahibiz
: Go in your pocket pull out your wallet Cebine girmek, cüzdanını çıkartmak And put it in the air and sing
Ve havaya fırlatıp şarkı söylemek. [Bruno Mars] I wanna be a billionaire so fucking bad Milyoner olmayı a
caip çok istiyorum Buy all of the things I never had Hiç sahip olmadığım şeyleri almayı Uh, I wanna be on t
he cover of Forbes magazine Forbes dergisinin kapağında olmayı istiyorum Smiling next to Oprah and the Queen
Oprah'ın ve kraliçenin yanında gülümsemeyi [Chorus] I wanna be a billionaire so fucking bad. Milyoner ol
mayı acaip çok istiyorum.

This entry was posted in , , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli