Gülşen 2011 Şarkıları Dinle - Full Albüm

gülşen 2011 şarkıları,gülşen 2011 şarkıları dinle,gülşen 2011 albüm dinle,gülşen 2011 albüm şarkıları dinle,gülşen 2011 albümü dinle,gülşen 2011 albümünü dinle,gülşen 2011  dinle,gülşen 2011 indir,gülşen yeni 2011 şarkıları,gülşen 2011 şarkı listesi dinle, 



Gülşen Yeni Biri Şarkı Sözleri

Lalala lalalla lalalla
Lalalla lalalla lalalla

Adını koydum anladın
Her gün yarın sandığın
Hem içe saydığın
Açtı gözünü görüyor
Yok artık o bonkör aşık,
Attım yüzüğü sıkıyo
Boşa artık esaret parmağı
Sen ne dersen de artık ne önemi var
Kırık kalbimin de bir bildiği var
Ne dersen de artık ne önemi var,
Bi meleksin diyoo yeni biri var
Vur vur inlesin sana sağır kulaklar
Hep aynı bayat hikaye
Bozuk sendeyim.com plaklar
Çalınmayacak tut tut
Bi dilek tut açıldı fallar
Sana uzun yollar çıktı
Bana yeni aşklar
Canın yanacak

Lalala lalalla lalalla
Lalalla lalalla lalalla

Tutamaz çekip gideni
Gelse alayı üzülür gibi
Yapma içi bırak numarayı
Açtı gözünü görüyor
Yok artık o bonkör aşık
Attım yüzüğü sıkıyo
Boşa artık esaret parmağı
Sen ne dersen de artık ne önemi var
Kırık kalbimin de bir bildiği var
Ne dersen de artık ne önemi var
Bi meleksin diyoo yeni biri var
Vur vur inlesin sana sağır kulaklar
Hep aynı bayat hikaye
Bozuk plaklar
Çalınmayacak tut tut
Bi dilek tut açıldı fallar
Sana uzun yollar çıktı
Bana yeni aşklar
Canın yanacak

This entry was posted in , , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli