Grup Seksendört Hayır Olamaz Dinle - Mp3 İndir

grup 84 sensizlik dinle,grup seksendört hayır olamaz dinle,gurup seksendört sensizlik dinle,84 dinle,grup seksendört  şarkıları dinle 2011,grup seksendört  hayır olamaz dinle,grup seksendört hayır olmaz dinle 2011,grup  84 hayır olamaz dinle 2011,grup seksendört  2012 albümü dinle,grup seksendört  2011 şarkıları dinle,grup seksendört  hayır olamaz mp3 dinle indir,




Grup Seksendört Hayır Olamaz Şarkı Sözü - Sözleri

Dün Akşam Ölemedim
Yine Kör Kütük Sarhoş Oldum
Rezalet Çıkarmadım
Bi Sana Birde Kendime Sövdüm
Ne içsem Olmadı
Kafada Başka Dert Tasa Kalmadı
Bir Seni Atamadım
Sek içtim Acıları Su Katmadım
Yalanlar Yalanlar Söyledim
Beni Hiç Hak Etmedin
Sensizlik Beni Böyle Yensin mi
Tek Başıma Yollarda
Beni Böyle Bulsun mu Off
Her Akşam Bir Büyük
Başka Türlü Taşına Bilirmi Bu Yük
Unuttum Derken Seni
Malup Oldum Aşka Yine Kor Kütük
Her Sokak Köşe Başı
Evim Oldu Yine Kaldırım Taşı
Yolunu Kaybedenin
Kedi Köpek Olurmu Sırdaşı
Yalanlar Yalanlar Söyledim
Bunu Hiç Hak Etmedin
Sensizlik Beni Böyle Yensin mi
Tek Başıma Yollarda
Beni Böyle Bulsun mu
Hayır Olamaz..
Dalınlarisyanım Var
Çalsın Sazlar Oynasın Kızlar
Derdim Var Efkarım Var
Çalsın Sazlar Oynasın Kızlar
Sensizlik Beni Böyle Yensin mi
Tek Başıma Yollarda
Beni Böyle Bulsun Mu
Hayır Olamaz..
Sensizlik Beni Böyle Yensin mi
Tek Başıma Yollarda
Beni Böyle Offf

This entry was posted in , , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli