Ebru Gündeş Cumartesi Dinle - Mp3 İndir

ebru gündeş cumartesi dinle,ebru gündeş cumartesi,ebru gündeş cumartesi 2011 dinle,ebru gündeş cumartesi şarkısını dinle,ebru gündeş cumartesi müziğini dinle,mp3 dinle,indir,online sarki dinle blogspot,ebru gündeş cumartesi müik dinle,bedava müzik dinle,müzik dinle,ebru gündeş cumartesi mp3 dinle indir,ebru gündeş cumartesi şarkı sözleri,ebru gündeş 2012 albüm,ebru gündeş 2012 albüm dinle,ebru gündeş 2012 şarkıları dinle



Ebru Gündeş Cumartesi Şarkı Sözü - Sözleri

Kader oyununa nedense alışamadım
Dileğin beni uçuruma sürüklemek
sen kalbe yeterince yakışmadın
acıdan nefes alınca taşar yürek

Gecemiz aynı ızdırap günümüz aynı
Değişen kaderin arzusu dünümüz aynı
Kaçamak kaçamak aynı zevk
işimiz çok zor
neden her şeyi küçümsemek
herkes imparator
benim de süre sorunum var
gençliğim gidiyor acelem var
uzakta neler arıyorsun
hayat bitiyor zaman dar

Kader oyununa nedense alışamadım
Dileğin beni uçuruma sürüklemek
sen kalbe yeterince yakışmadın
acıdan nefes alınca taşar yürek
Bugün aşkımın sonuncu cumartesi
o kadar yakın hayata gülümsemek
geceden unuttum kimin nesi
yeni bir güne sabırla bakar yürek

This entry was posted in , , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli