Kolpa Son Nefesim Dinle - Mp3 İndir Facebook

kolpa son nefesim dinle,kolpa son nefesim müziğini dinle,kolpa son nefesim şarkısını dinle,kolpa son nefesim,kolpa son nefesim 2011 dinle,bedava müzik dinle,2011 şarkıları dinle,kolpa 2012 albümü dinle,kolpa son nefesim mp3 dinle,indir,kopla son nefesim dinle indir,kolpa son nefesim facebook,kolpa son nefesim izlesene.com 





Kolpa Son Nefesim Şarkı Sözü - Sözleri

Son sözü söylemekmi
sevdiğine git demekmi zordur
Bırak beni kendim giderim
ardımdan ağlamasanda olur
işe yararmı bilmem
elimde eskitilmiş bir gurur
gün gibi ortada
çıplak paramparça ömrüm
ama sen hep hataları
içimde kalanları gördün
söz verdim sana
çıktım hayatından yürüdüm
son bir kez gördüm
dibimi sonumu mutsuzluğumu
hangi birini yeneyim
dibimi sonumu mutsuzluğumu
olan oldu geri dönemem
bir rüzgar eserde ürperirsem
sebebi son nefesim
yenilgiyi hazmedip
gururuma hapsedip gidiyorum
yaralarım yarı acık
bendim zaten tek sanık biliyorum
asaletimden mi bilmem
yoksa korkumdan mı susuyorum
gün gibi ortada
çıplak paramparça ömrüm
ama sen hep hataları içimde kalanları gördün
söz verdim sana
çıktım hayatından yürüdüm
son bir kez gördüm
dibimi sonumu mutsuzluğumu
hangi birini yeneyim
dibimi sonumu mutsuzluğumu
olan oldu gerı dönemem
Biz rüzgar eserde üprerirsen
Sebebi son nefesim

This entry was posted in , , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli