Beyaz Show Damar Damar Üstüne Benim Adım Aşk Dinle

beyaz show damar damar üstüne benim adım aşk dinle,benim adım aşk dinle,damar damar üstüne benim adım aşk dinle,benim adım aşk reklam müziği dinle,reklam şarkıları dinle,damar damar üstüne reklam şarkıları dinle,benim adım aşk müziğini dinle,benim adım aşk amatör müziği dinle,benim adım aşk mp3 dinle indir,benim adım aşk video klip izle,benim adım aşk indir,benim adım aşk 7 mayıs cuma dinle,

Beyaz Show Benim Adım Aşk Şarkı Sözü

Git sen de git unut beni
Git sen de git herkes gibi
Bir büyü bir lanet bu
Bitmedi ömür boyu
Galiba sevilmeyi hak etmedim

Bir ben miyim yenilen kadere
Bir ben miyim bana hükmediyor
Hiç hatrım geçmedi mi bir kere
Yine bir bana zulüm ediyor

Benim adım aşk benim adım yalnızlık
Dik yokuşlarla çevriliyim
Benim adım aşk benim adım ayrılık
Olmazlara meyilliyim

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli