Küçük Sırlar Gece Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm Senden Sonra Cenneti Gördüm Dinle

Küçük Sırlar Gece Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm Senden Sonra Cenneti Gördüm Dinle,Küçük Sırlar Gece Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm Senden Sonra Cenneti Gördüm 2 Mayıs Dinle,2 Mayıs Küçük Sırlar Gece Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm Senden Sonra Cenneti Gördüm Şarkısını Dinle, ben, ben Öldüm Şarkıları dinle, ben Öldüm Şarkı dinle, ben Öldüm dinle izle, gece, gece 2011 şarkı dinlesene, Gece Ben Öldüm, Gece Ben Öldüm Şarkısı dinle, Gece Ben Öldüm dinle, Gece Ben Öldüm dinle, gece şarkı dinle, gece şarkıları, izle, öldüm, Şarkı, dinle

Küçük Sırlar Gece Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm Senden Sonra Cenneti Gördüm Kime Ait : GECE ye

Küçük Sırlar Gece Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm Senden Sonra Cenneti Gördüm Şarkısının Adı Ne : Ben Öldüm





Gece Ben Öldüm Şarkı Sözleri

Benimsin Dedim Değişmez ki Bu
Yüzünde Hep Bütün Renkler Var
Akılsızım Çok Benim Yerle Gökle Ne işim Var
Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm
Senden Sonra Söndüm Yakan Yok

Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm
Senden Sonra Söndüm Yakan Yok
Seninim Dedim Değişmezki Bu
Yüzümde Yorgun Rüzgarlar Var
Önemlisin Çok Senin Dünle Yarınla Ne işin Var
Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm
Senden Sonra Söndüm Yakan Yok
Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm
Senden Sonra Söndüm Yakan Yok
Neden insan Hep Kendine Köle
Değişmez mi Söyle Ve O An Bende Bile Yok
Neden insan Ayıpladığını Yaşamadan Ölmüyor
Ve O An Bende Bile Yok
Ben Öldüm, Ben Öldüm, Ben Öldüm ve Ben Öldüm

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

One Response to Küçük Sırlar Gece Öldüm Kollarında Cenneti Gördüm Senden Sonra Cenneti Gördüm Dinle

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli