Esra Balamir Faka Bastın Dinle - Mp3 İndir

esra balamir faka bastın dinle,esra balamir faka bastın,esra balamir faka bastın şarkısını dinle,esra balamir faka bastın müziğini dinle,esra balamir faka bastın video klip orjinal izle dinle,esra balamir faka bastın dinle indir izle youtube izlesene,esra balamir faka bastın mp3 dinle indir,esra balamir faka bastın izlesene.com






Esra Balamir Faka Bastın Sözü - Sözleri

Say yıllara bunu say vedalara
Yaz tükenen sevgimin en son damlasına
Vurdum duymaz tafralarla say aşkına
Esirgediğin zamana
 
Say yaşlara yaşanan telaşlara
Yaz hiçe saydığın hatrımın hesabına
Tarih oldun sen biraz önce
Öylesine sildim ki yok tozun bile
 
Bastın faka bastın beni fazla hafife aldın
Sustum diye yuttum diye oh be uyuttum sandın
Çantada keklik sandın da bak sen açıkta kaldın


This entry was posted in , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli