Deniz Yıldızı Bunu Sana Anlatmak Zor Dinle - Kaç Kere Dinle

deniz yıldızı bunu sana anlatmak zor dinle,deniz yıldızı bunu sana anlatmak zor şarkısını dinle,deniz yıldızı kaç kere dinle,deniz yıldızında çalan bunu sana anlatmak zor şarkısını dinle,deniz yıldızında çalan kaç kere müziğini dinle,deniz yıldızı bunu sana anlatmak zor kime ait,deniz yıldızı bunu sana anlatmak zor kaç kere kim söylüyor,deniz yıldızı bunu sana anlatmak zor izlesene.com

Bunu Sana Anlatmak Zor Kime Ait: Nükleer Başlıklı Kız'a aittir

Şarkının Gerçek Adı Ne : Nükleer Başlıklı Kız -Kaç Kere


Deniz Yıldızı Bunu Sana Anlatmak Zor - Kaç Kere Şarkı Sözü

Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde duyman lazım
Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde değişmen lazım
Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde konuşman lazım
Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde dinlemen lazım

Kaç kere düştün sen
Kaç yere yenildin daha
Kaç kere düşündün sen
Kaç kere güldüm ben
Kaç kere sevildin sen
Kaç kere itildim ben
Kaç kere yoruldun sen
Kaç kere ben?

Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde hissetmen lazım
Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde fark etmen lazım

Kaç kere düştün sen
Kaç yere yenildin daha
Kaç kere düşündün sen
Kaç kere güldüm ben
Kaç kere sevildin sen
Kaç kere itildim ben
Kaç kere yoruldun sen
Kaç kere ben?

This entry was posted in , , . Bookmark the permalink.

One Response to Deniz Yıldızı Bunu Sana Anlatmak Zor Dinle - Kaç Kere Dinle

  1. fethi sağdıç9 Haziran 2011 01:16

    gerçekten çok başarılı bir parça olmuş dinlerken insanı alıp geçmişinde bir seyahate çıkarıyor adeta ... emeği geçenlere teşekkürler ...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli