Disko Kralı Nükleer Başlıklı Kız Kaç Kere Dinle 7 Mayıs Billur

disko kralı kaç kere dinle,disko kralı nükleer başlıklı kız kaç kere dinle,disko kralı billur dinle,disko kralı nükleer başlıklı kız müziğini dinle,disko kralı nükleer başlıklı kızın  söylediği şarkıyı dinle,disko kralı nükleer başlıklı kız müziğini çal dinle izle,disko kralı nükleer başlıklı kız 7 mayıs dinle,disko kralı nükleer başlıklı kız kaç kere bunu sana anlatmak zor dinle izle,disko kralı nükleer başlıklı kız şarkısını dinlesene,disko kralı nükleer başlıklı kız kaç kere izlesene.com


Disko Kralı Bunu Sana Anlatmak Zor - Kaç Kere Şarkı Sözü

Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde duyman lazım
Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde değişmen lazım
Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde konuşman lazım
Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde dinlemen lazım

Kaç kere düştün sen
Kaç yere yenildin daha
Kaç kere düşündün sen
Kaç kere güldüm ben
Kaç kere sevildin sen
Kaç kere itildim ben
Kaç kere yoruldun sen
Kaç kere ben?

Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde hissetmen lazım
Bunu sana anlatmak zor
Bugünlerde fark etmen lazım

Kaç kere düştün sen
Kaç yere yenildin daha
Kaç kere düşündün sen
Kaç kere güldüm ben
Kaç kere sevildin sen
Kaç kere itildim ben
Kaç kere yoruldun sen
Kaç kere ben?

This entry was posted in , , . Bookmark the permalink.

Leave a reply

Yorumlarınız Bizim İçin Önemli